بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مجید صالح:تیم ملی بیشترین ضربه را به استقلال زد!

مربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: به این دلایل نبود قلعه نویی را نیز اضافه کنید، چون او به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو و عفونتی که در آن ناحیه دچارش شده بود مجبور شد که دوباره تحت عمل جراحی قرار گیرد. صالح تاکید کرد: ما در نیمه اول خوب بازی نکردیم اما در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم در دقایقی از بازی تیم برتر میدان بودیم و حتی می‌توانستیم به گل نیز برسیم اما در ضدحمله غافلگیر شدیم و گل دوم را نیز دریافت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: البته من نمی‌خواهم از ارزش‌های تیم با برنامه و خوبی مانند تراکتورسازی کم کنم. مطمئنم این تیم یکی از نمایندگان شایسته فوتبال ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. مربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: در مجموع باید بگویم ما در بازی مقابل تراکتورسازی سرمایه‌های اصلی خود را در اختیار نداشتیم، آنهم در شرایطی که تیم میزبان عملکرد بهتری داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که "دلیل درگیری شما با آرش برهانی در تمرین تیم استقلال چه بود؟"، گفت: آیا شما از نظر شخصیتی چه در دورانی که بازیکن بودم و چه امروز که مربی هستم مرا در وضعیتی می‌بینید که با بازیکنان درگیر شوم؟ اینها همه شایعاتی است که در برخی از رسانه‌ها مطرح می‌شود! نفر اول نیمکت استقلال در بازی با تراکتورسازی خاطر نشان کرد: در مورد آن جلسه تمرین نیز باید بگویم می‌خواستم جریمه‌ای را برای آرش برهانی در نظر بگیرم و به همین دلیل گفتم او چند حرکت شنا انجام دهد و پس از این کار دست بر گردن برهانی انداخته و با او گفتگو کردم و هیچ مشکلی در این زمینه به وجود نیامد.

صالح در پاسخ به این پرسش که "آیا در جریان بازی با قلعه نویی در ارتباط بودید و از تفکرات او استفاده می‌کردید؟"، گفت: در جریان بازی به صورت تلفنی هیچ ارتباطی با قلعه نویی نداشتم اما در بین دو نیمه طی یک تماس تلفنی نظرات فنی وی را در خصوص تاکتیکی که باید اتخاذ می‌کردیم، جویا شدم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 7 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,لیگ برتر,هفته دوازدهم,کادرفنی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com